Postanowienia ogólne:
Firma Alkam Security oferuje wsparcie techniczne w zakresie produktów marki Alkam Security.W zakładce „Instrukcje” znajdują się instrukcje do wszystkich produktów marki Alkam Security.
Z powodu znacznego obciążenia działu technicznego i obecnej sytuacji epidemiologicznej, od dnia 01.01.2022r, wsparcie techniczne jest realizowane tylko drogą mailową.
Przed pierwszą konfiguracją urządzenia wymagane jest zapoznanie się z odpowiednią instrukcją obsługi.
W przypadku zagadnień nieujętych w instrukcji obsługi, prosimy o kontakt mailowy z naszym wsparciem technicznym:
W treści maila prosimy o podanie numeru dowodu zakupu, modelu produktu oraz szczegółowego opisu problemu do którego wymagane jest dodatkowe wsparcie techniczne.
Na wszystkie problemy nasz zespół postara się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia roboczego.
Informacje dodatkowe
- Jeżeli urządzenie nie działa prawidłowo i chciałbyś złożyć reklamację, prosimy o dokonanie tego poprzez nasz formularz reklamacyjny:
https://Alkam Security.pl/content/21-zwroty-ireklamacje- Czas realizacji usług serwisowych w trakcie pandemii może potrwać do 30 dni roboczych.