Postanowienia ogólne:

Firma Alkam Security oferuje wsparcie techniczne w zakresie produktów marki Alkam Security.
W zakładce „Instrukcje” znajdują się instrukcje do wszystkich produktów marki Alkam Security.
Z powodu znacznego obciążenia działu technicznego i obecnej sytuacji epidemiologicznej, od dnia 01.01.2022r, wsparcie techniczne jest realizowane tylko drogą mailową.
Przed pierwszą konfiguracją urządzenia wymagane jest zapoznanie się z odpowiednią instrukcją obsługi.
W przypadku zagadnień nieujętych w instrukcji obsługi, prosimy o kontakt mailowy z naszym wsparciem technicznym: 
W treści maila prosimy o podanie numeru dowodu zakupu, modelu produktu oraz szczegółowego opisu problemu do którego wymagane jest dodatkowe wsparcie techniczne.
Na wszystkie problemy nasz zespół postara się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia roboczego.
zwroty-reklamacje-1.jpg?ps_cache=2087
zwroty-reklamacje-2.jpg?ps_cache=2087

Informacje dodatkowe

  • Jeżeli urządzenie nie działa prawidłowo i chciałbyś złożyć reklamację, prosimy o dokonanie tego poprzez nasz formularz reklamacyjny:

  • https://Alkam Security.pl/content/21-zwroty-ireklamacje

  • Czas realizacji usług serwisowych w trakcie pandemii może potrwać do 30 dni roboczych.
  •