Dziękujemy że odwiedziłeś naszą stronę internetową. W celu dostarczania Ci najlepszych ofert produktowych na rynku, potrzebujemy wyrażenia Twej zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj uważnie informacje poniżej i wyraź swoją zgodę.
W związku z faktem, że z dniem 25 V 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”), chcemy Cię poinformować o zasadach przetwarzania Twoich danych przez naszą firmę.
Bezpieczeństwo
Wszystkie dane które gromadzimy poprzez niniejszą stronę są w pełni bezpieczne, a przekazaną nam zgodę możesz w każdej chwili wycofać pisząc do nas na adres rodo@alkam-security.pl.
Dane które przetwarzamy
Mając na myśli dane, mówimy o danych osobowych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług związanych z niniejszą stroną internetową (np. zamówień, zapytań ofertowych, reklamacji itp.), w tym zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie internetowej w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszej stronie internetowej. Każda ze stron internetowych które odwiedzasz, wymaga tych danych dla prawidłowego funkcjonowania (np. planowania zasobów serwerowych w oparciu o faktyczną liczbę odwiedzin, aby zapewnić jej szybkie działanie). Chroniąc Twoją prywatność, nie przetwarzamy danych w sytuacji w której nie jest to konieczne.
Administrator danych
Administratorem danych jest Alkam Security Sp. z o.o. Sp. k. (dalej „Alkam Security” lub „Spółka”) z siedzibą główną w Warszawie (01-529), przy ul. Kaniowskiej 104.
Cel przetwarzania danych
Przetwarzamy Twoje dane aby zapewnić Ci maksymalne bezpieczeństwo w ramach świadczonych przez nas usług, w tym aby wykryć ewentualne próby oszustwa lub nadużyć. Robimy to również w celu jak najlepszego dopasowania treści wyświetlanych na stronie internetowej (w tym między innymi ofert promocyjnych) do Twoich indywidualnych preferencji i oczekiwań. Przetwarzanie Twoich danych umożliwia nam również prowadzenie pomiarów i statystyk, które prowadzą do doskonalenia niniejszej strony aby była jak najbardziej przyjazna dla Ciebie.
Przekazywanie danych
Przetwarzane przez nas dane możemy przekazać – zgodnie z obowiązującym prawem – podmiotom które z nami współpracują w celu realizacji zadań niniejszej strony internetowej: np. agencjom marketingowym lub podwykonawcom naszych usług. Twoje dane możemy również przekazać podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – jeżeli wystąpią ze stosownym żądaniem w oparciu o określoną podstawę prawną.
Twoje prawa w odniesieniu do przekazanych nam danych
W odniesieniu do przetwarzania przez Alkam Security Twoich danych osobowych masz prawo:

  1. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w dowolnym momencie,
  2. do informacji o zakresie Twoich danych przetwarzanych przez naszą Spółkę,
  3. do korekty błędnie zapisanych danych lub zakończenia przetwarzania,
  4. do usunięcia przechowywanych danych osobowych (jeśli istnieją zobowiązania do przechowywania danych, masz prawo ograniczyć przetwarzanie),
  5. do przeniesienia danych,
  6. do złożenia skargi do organu nadzoru.

Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia przez nas usług, w tym również dopasowywania ich do Twoich zainteresowań i preferencji, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest:

  1. niezbędność do zawarcia lub wykonania umowy której jesteś stroną (np. zapytania ofertowego, zamówienia na towaru lub usługi, reklamacje),
  2. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (np. konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi poprzez sprawdzenie czy z Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba, dokonywanie pomiarów statystycznych w celach marketingowych,
  3. Twoja dobrowolnie wyrażona zgoda.

Wybierz opcję „zgadzam się”, jeżeli chcesz korzystać z naszej strony internetowej i wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Alkam Security Twoich danych osobowych (również w tzw. plikach cookies). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Masz prawo ją wycofać w dowolnym momencie poprzez przesłanie do nas stosownej informacji na adres e-mail: rodo@alkam-security.pl.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z zapisami polskiego prawa, każdy klient dokonujący zakupu na odległość, w tym poprzez sklep internetowy, zachowuje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru. Nie musi przy tym podawać przyczyny i ponosić dodatkowych kosztów. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionymi artykułami.

zwroty-reklamacje-1.jpg
zwroty-reklamacje-2.jpg

Reklamacje

Użytkownicy serwisu Alkam Security mogą składać reklamacje dotyczące zawartej umowy sprzedaży pod dedykowanym adresem e-mail, telefonicznie, w naszych oddziałach lub w formie pisemnej na adres siedziby głównej. Poprawnie złożona reklamacja powinna składać się z następujących elementów:
• imię, nazwisko, oraz dane teleadresowe kupującego,
• datę dokonania zakupu i jego przedmiot - stanowiące podstawę reklamacji,
• opis problemu, wraz ze wskazaniem konkretnego żądania,
• uzasadnienie reklamacji.
• w przypadku otrzymania niekompletnego lub uszkodzonego produktu — zdjęcie poglądowe.
Alkam Security rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w kompletnej postaci. Odpowiedź jest każdorazowo wysyłana na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.





Formularz zgłoszenia usterki

Serwis, warunki gwarancji:

Alkam Security realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w ramach własnego Działu Serwisu, dane adresowe znajdą się w zakładce Kontakt. Szczegółowe warunki gwarancji określają procedury serwisowe, które dostępne są w siedzibie firmy. Przed wysyłką urządzenia na serwis, prosimy o wypełnienie poniższego formularza usterki.

Formularz zgłoszeniowy należy wysłać oraz wydrukować i załączyć go do uszkodzonego urządzenia.

Przysłanie reklamowanego sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z „Warunkami gwarancji”. Wypełniony formularz wraz z kopią zakupu sprzętu należy wydrukować, podpisać oraz przesłać wraz z reklamowanym produktem na adres:

Alkam Security Sp. z o. o. Sp. k.
ul. Chotomowska 62
05-110 Jabłonna
z dopiskiem „Serwis”

Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną czas realizacji usług serwisowych może przedłużyć się do 30 dni roboczych. W przypadku niewielkich usterek, umożliwiających dalszą pracę urządzenia, oraz napraw pogwarancyjnych zalecamy wstrzymanie się z wysyłką produktów na serwis. Jeśli to możliwe prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu określenia czy wysyłka danego urządzenia do naprawy jest konieczna.

Formularz zgłoszenia usterki